6 هدفون برتر در سال 2020
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
6 هدفون برتر در سال 2020
نوشته شده در شنبه 3 آبان 1399
بازدید : 40
نویسنده : jessica

 

چه یک رایانه رومیزی ، لپ تاپ یا به سادگی تلفن هوشمند داشته باشید ، همه ما یک هدفون مارک دار داریم تا از موسیقی به بهترین شکل ممکن لذت ببریم. با این حال ، مرتب نگه داشتن هدفون با سیم و کابل آن یک چالش سخت است.

به نظر من ، وقتی صحبت از پایه هدفون می شود ، احساس می کنم بسیاری از مردم در وهله اول واقعاً توجه لازم را ندارند. من می دانم که به نظر می رسد که ضد شهودی باشند ، اما در واقع ، بهتر است که هدست یا یک هدفون خود را روی یک پایه مناسب قرار دهید تا اینکه فقط روی میز قرار بگیرید.

بهترین پایه هدفون چیست؟
بهترین نگهدارنده های هدست به شما این امکان را می دهند تا در صورت عدم استفاده از هدفون ، با خیال راحت هدفون خود را لمس کنید ، در حالی که فضای میز یا میز خود را آزاد می کنید. این پایه ها یا پایه ها علاوه بر هدست های کنفرانس ویدئویی و تلفن برای هدفون های سیمی و بی سیم نیز کار می کنند.

3 فاکتور مهمی که باید هنگام خرید پایه هدفون به آنها توجه کنید

سازگاری
اول از همه ، اطمینان حاصل کنید که پایه هدفونی که قصد خرید آن را دارید با هدفون شما سازگار است. در حالی که اکثر پایه های هدفون موجود در بازار با سازگاری جهانی عرضه می شوند ، همچنین با محصولاتی روبرو خواهید شد که فقط می توانند هدفون های انتخابی را در خود جای دهند.

قابلیت اتصال
اگر به دنبال پایه هدفون USB هستید ، اتصال یک عامل تعیین کننده مهم خواهد بود. این پایه چند پورت USB دارد؟ آیا هاب USB دارد؟ با استفاده از پورت های USB چه کاری می توانید انجام دهید؟ آیا می توانید هدفون خود را نیز شارژ کنید؟ قبل از خرید پایه هدفون USB اطمینان حاصل کنید که به همه این سالات پاسخ داده اید.

زیبایی ، ساخت و ساز و مواد
پایه های هدفون در اشکال ، اندازه ها و مواد مختلف موجود است (همانطور که در بالا مشاهده کردید). با این حال ، اگر می خواهید یک پایه هدفون فقط بر اساس زیبایی ، ساخت و ساز و یا مواد کاربردی خریداری کنید ، کاملاً به خود شما بستگی دارد.

بهترین هدست های موجود در بازار 2020

1. پایه هدفون ضبط کننده  به صورت Lifelike

پایه برای ضبط دو گوش: پایه میکروفن Binaural یک نگهدارنده دروغین برای تجهیزات ضبط با دو گوش با دقت بالا است که از گوش واقعی انسان ساخته شده است.
استفاده آسان: طراحی ساده و باریک ، فقط کافیست گوشی را درون سوراخ گوش قرار دهید تا میکروفون تنظیم شود.
مواد پیشرفته: با استفاده از ژل سیلیکا درجه یک ، قاب سر مانند گوش انسان نرم و کرک می شود.
طراحی سر ساختگی: سر و گوش ساختگی می توانند صدای کل فضا را در 360 درجه ضبط کرده و صدای فراگیر را تأمین کنند. نکات: جهت تولید گوشه های سیلیکونی باید هنگام گوش دادن جهت بازتولید جلوه سه بعدی واقع بینانه تر ، با گوش کاربر همسو باشد.
مناسب برای استودیوهای موسیقی حرفه ای ، ضبط در خانه و پخش زنده در فضای باز.

 





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: